profilki

środa, 5 sierpnia 2015

Treningowe podsumowanie Lipca

Hej LIPIEC zapowiadał się bardzo dobrze okres urlopowy powodował że nie miałem problemu z czasem na trening niestety 14 lipca nosząc meble nabawiłem się urazu kręgosłupa,co prawda próbowałem jeszcze biegać i nawet dzień po incydencie mi się udało to już dnia kolejnego wróciłem po 5km które biegłem ze łzami w oczach i tak na 8 dni wykluczony byłem z jakich kolwiek aktywności .
Na kilka dni przed kontuzją Zaliczyłem start w Kurs na Chełmską 2015  open m 47 kat M 30  m 22 czas 51:43 co było dla mnie dużym sukcesem ze względu na porażkę zeszłoroczną .

I tak maj mogę podsumować ten miesiąc

17 dni treningowych 17 treningów 18 h  09 m  dystans 212 km
ilość spalonych kalorii 21741

Do biegania dochodzi kilka gier w piłkę nożną  :)
Pozdrawiam











5 komentarzy:

  1. gratulacje :)
    niezły wynik, szczególnie biorąc pod uwagę kontuzję.
    udanego biegowego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomijając Twoją przerwę to i tak aktywnie spędziłeś Marcinie ten lipiec ;) Zdrówka życzę i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyniki! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń