profilki

poniedziałek, 22 czerwca 2015

XXIII Bieg Papieski 15km Karlino 2015r




XXIII Bieg Papieski 15km Karlino

XXII Bieg Papieski 15.06.2014 w Karlinie woj. Zachodniopomorskie. Oficjalna część uroczystości rozpoczęła msza św. w Domacynie . Bieg, upamiętniający naszego Wielkiego Rodaka – Karola Wojtyłę. Punktualnie o godz. 16.15 wystartował przed Figurą Matki Boskiej Królowej Świata w Domacynie, którą w 1995r. ufundowali Filipińczycy jako dar wdzięczności dla Papieża Polaka. Linię mety przekroczyło 278 w tamtym roku 262.
Bieg Papieski w Karlinie 15 km ukończyłem 92  kat 28  czas 01:08:20 w zeszłym roku
73 miejsce a kat 19 czas 1:06:44 .
Biegło się dość ciężko mimo że była  niska temperatura to powietrze jakieś ciężkie do 4 km nadawałem rytm biegu koledze Przemkowi niestety po zaczęło brakować mi powera na ok 7 km doszedł mnie Michał Bieliński z kolegami chciałem się ich trzymać niestety po km odskoczyli szli tempem ok 4:25 mogłem zabrać się z nimi od początku czas Michała 1:06:20 .
Organizacja super biuro zawodów w nowo powstałej hali sportowej biegacze .Kibice na całej trasie całe rodziny stały i dopingowały mimo że trasa wiodła z miejscowości do miejscowości, tak powinno być to napędza biegaczy bynajmniej mi dawało niezłego kopa.
Bardzo fajny bieg mający swój klimat na pewno wrócę tam w następnej odsłonie i zamierzam świetnie się bawić :)

Najlepszym okazał się SAVCHUK Ruslan z Ukrainy, dystans 15 km pokonując w 48,52. Tuż za nim przybiegł TIMASHOV Volodymyr (48’57). Trzeci był CICHOCKI Jarosław Białogard Prezes KB Dziesiątka  z czasem 49,44
Najszybszą kobietą była LEHONKOVA Nataliya  57:21 drugie miejsce Kamila Pobłocka z Lęborka 58:37 (56:04 w 2014r) . Na trzecim miejscu z czasem 58’41 uplasowała się HURYŃ Ewa.













1 komentarz: