profilki

sobota, 29 sierpnia 2015

XXVI Bieg Solidarności Kołobrzeg 2.08.2015



Na bieg tym razem można było poprzez stronę i tak też zrobiłem ale w związku z moją służbą postanowiłem nie płacić tylko na miejscu , opłata  25 zł były medale,bułki po biegu więc za taką kwotę można powiedzieć że ok . Kolejka do biura sprawnie się poruszała więc nie było jakiś zatorów.





Nastawienie miałem bojowe chciałem pobiec szybciej niż rok temu , trasa dobra płaska co prawda 5 okrążeń ale dawała możliwość biegu szybkiego zresztą 2 moich kolegów uzyskało życiówki i to bardzo dobre . 
Rozgrzewka tym razem skromniejsza  1500 metrów w tym kilka przyspieszeń. 
Na starcie spotkałem kolegę Janusza i postanowiliśmy biec razem,start i polecieliśmy  było nawet ok czułem moc pierwszy kilometr 4:24 drugi 4:21 i w okolicach 5 km zaczyna coś mnie zatykać 
(4:36) daje sygnał koledze żeby leciał sam kolejne kilometry ja ze zmiennym tempem pokonuje je i na mecie melduję się z czasem 44:30 

Miejsce open 93 kat wiekowa 34 czas 44:30  czyli zdecydowanie lepiej niż w zeszłym roku chodź daleko do życiówki :)
W biegu na nogach miałem Skechers GoRun4 tu macie moją recenzję o nich


Sam bieg zorganizowany sprawnie organizatorzy postarali się o dobre nagłośnienie co często szwankuję na różnych biegach trasa biegu otwarta prawie do samego startu dla zawodników kiepsko dla mieszkańców i turystów pewnie bardzo dobrze ,trasa dobrze zabezpieczona w trakcie biegu oznakowana dobrze nie było mowy żeby pobiec nie tam gdzie trzeba.

1 komentarz:

  1. Super czas :))

    Zapraszam do mnie :)

    Pozdrawiam
    Fitmaminka

    http://fitmaminka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń