profilki

sobota, 19 lipca 2014

Mój pierwszy raz w Leśnej 5

Hej witajcie
Są już wyniki mojego pierwszego startu w Leśnej 5,zatem czas na relację.

Na L5 dotarłem na 15 minut przed startem , nie było żadnego problemy żeby się zarejestrować,po ogarnięciu numerku i chipa zacząłem delektować się miejscem w którym byłem piękny las wokół nic tylko wypoczywać.
No ale nie wypocząć tu przyjechałem więc gdzie start gdzie meta, czy pchać się na początek spiker relacjonuję że czas brutto więc nie ma co się przepychać do przodu


19 start i poszli no i po chwili ja przeleciałem przez matę, i co zdziwienie bo w przeciwieństwie do biegu z przed kilku dni Kurs na Chełmska nie ma pod górę tylko z górki więc lecę i mijam biegaczy ścieżka nie bardzo pozwala na mijanie ale jakoś trzeba, (następnym razem idę do przodu) 2 km fajne dość szybkie


3 najgorszy,najwolniejszy, ale ku mojej uciesze przeżyłem nie zabrał mi całego tlenu chociaż oddycham jak ryba na ziemi,całe szczęście w końcu z górki ale tu już nie myślę o szybkości tylko wyrównuję oddech

za chwilę znów pod górę dość stromo niektórzy idą nie Marcin nie biegnij nie poddawaj się i biegnę jest szczyt na nim radość wydobyła się z moich ust i już niedługo będzie koniec,jest widać metę upragniony koniec biegu.

mój wynik może nie powala czas 23:19 miejsce 90 na 544 uczestników

Leśna 5 to cykl 6 biegów organizowanych od kwietnia do września raz w miesiącu.
Leśna Piątka 2014 #1/6 - 24 kwietnia
Leśna Piątka 2014 #2/6 - 5 maja
Leśna Piątka 2014 #3/6 - 19 czerwca
Leśna Piątka 2014 #4/6 - 17 lipca
Leśna Piątka 2014 #5/6 - 21 sierpnia
Leśna Piątka 2014 #6/6 - 11 września
Bieg organizowany przez http://biegnijmy.pl/ całkowicie bez opłat w super atmosferze jeden z najbardziej klimatycznych biegów w jakich brałem udział :)
Wszystkie informację można znaleźć na stronie http://5.biegnijmy.pl/ i stronie wyżej

5 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz Marcin :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna relacja, i gratuluję ukończonego biegu.

    Ps. Zgadzam się z moją przedmówczynią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Marcin! Trzeba przyznać, że jesteś przystojny. Świetny artykuł a wyniku pozazdrościć. 90 miejsce na 544 uczestników to jest coś! goodbyaccident.com

    OdpowiedzUsuń