profilki

niedziela, 15 czerwca 2014

XXII Bieg Papieski 15km Karlino



XXII Bieg Papieski 15.06.2014 w Karlinie woj. Zachodniopomorskie. Oficjalna część uroczystości rozpoczęła msza św. w Domacynie z udziałem JE bp Tadeusza Werno, który podziękował organizatorom za kontynuację Biegu, upamiętniającego naszego Wielkiego Rodaka – Karola Wojtyłę.Po mszy św., punktualnie o godz. 16.15 wystartował przed Figurą Matki Boskiej Królowej Świata w Domacynie, którą w 1995r. ufundowali Filipińczycy jako dar wdzięczności dla Papieża Polaka.bieg rozpoczęło 264 zawodników, a linię mety przekroczyło 262.










Bieg Papieski w Karlinie 15 km ukończyłem na 73 miejscu a kat 19 czas 1:06:44 . Zyciowka poprawiona planowałem pobiec na 1:05 niestety troszkę brakło
Organizacja super no może można by było bardziej oznakować gdzie jest biuro zawodów biegacze którzy byli pierwszy raz mieli problem ze znalezieniem biura.Kibice na całej trasie całe rodziny staly i dopingowaly mimo że trasa wiodła z miejcowości do miejscowości, tak powinno być to napędza biegaczy bynajmniej mi dawało niezłego kopa. Do 8 km biegłem na zaplanowany czas czyli 1:05:00 jednak po 8 km zaczełem tracić do planu nie miałem mocy żeby przyspieszyć ale mimo to uważam swój start za udany 

Bardzo fajny bieg mający swój klimat na pewno wrócę tam za rok i zmierzę się z tym dystansem jeszcze raz :)

Bieg odbyłem w opaskach kompresyjnych BVsport BOOSTER od BV Sport Polska

Najlepszym okazał się Okseniuk Sergii z Ukrainy, dystans 15 km pokonując w 45’54. Tuż za nim przybiegł Rop Abel Kibet z Kenii (45’59). Trzeci był Toroitich Charles Cheruiyot z czasem 46’15. Najlepszy z Polaków – Piotr Drwal uplasował się na 6 miejscu.
Najszybszą kobietą była Kamila Pobłocka z Lęborka – 56’04. Druga była Kuzubova Tatyana z Kalisza (56’06). Na trzecim miejscu z czasem 56’22 uplasowała się Pechko Anna z Ukrainy.

2 komentarze:

  1. O kurczę, fajnie brać udział w takim biegu. Sama bym się nie zdecydowała, ale gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! może kiedyś przybijemy piąteczkę na jakiś zawodach :)

    OdpowiedzUsuń