profilki

poniedziałek, 9 marca 2015

Test Opasek na uda Compressport ForQuad

Dzisiaj chciałbym przedstawić wam swoją opinie o opaskach na Uda Compressport ForQuad.










Z kompresja miałem już do czynienia w produktach innych producentów i byłem bardzo zadowolony z ich właściwości ,tylko  zawsze to były produkty na łydki , bardzo ucieszył mnie fakt gdy dowiedziałem się że będę mógł przetestować Dzięki uprzejmości  Runcentre  http://skarpetykompresyjne.pl/opaski na uda.Compressport jako nieliczna z firm oferuję opaski pasujące rozmiarem na moje Udziska ( 65 cm )


Pierwsze wrażenie

Po wyjęciu trochę się zdziwiłem ,ponieważ wydawały się małe ale po nałożeniu są ok :) . Z jednej strony mają silikonowe zakończenie, żeby się nie zsuwały.Opaski w ogóle się nie przesuwają podczas użytkowania nie musiałem ich podciągać itd .

Zakładanie 

Zakłada się je bardzo łatwo, łatwiej niż skarpety. Ucisk jest naprawdę dość mocny,dlatego warto dobrać odpowiedni rozmiar ponieważ możemy czuć dyskomfort, Za lekki ucisk z kolei nie będzie odpowiednio sprawował swojej funkcji.


Wrażenie z biegania



Pierwszy bieg powyżej 15 km, Biegło się komfortowo, nie przeszkadzały, nie uciskały za bardzo. nie zmieniały swojego położenia ,chyba założyłem je troszkę za wysoko bo trochę obtarły.Przyszedł dzień poważnego testu długie Wybieganie w terenie  24 km  założyłem opaski i ruszyłem w drogę. Biegałem ponad dwie godziny. I byłem bardzo zadowolony z ich działania uda nie bolały tym bardziej, że cały czas biegłem po urozmaiconym terenie i kilka sporych podbiegów.Po biegu byłem zmęczony,postanowiłem więc,że zostaną na moich udach jeszcze z 2 godziny. Następnego dnia naprawdę byłem zaskoczony, żadnego bólu ud .




Podczas biegów poniżej 10 km ,oraz tempówek i interwałów staram nie używać kompresji ani na uda ani na łydki ale po mocnym treningu szybkościowym Ubieram Opaski Compressport ForQuad na ok 2 godzin dzięki czemu na drugi dzień odczucie zmęczenia jest zdecydowanie mniejsze .


 Ważna informacja odnośnie pomiaru.
Trzeba się odpowiednio pomierzyć, najlepiej rano, przed treningiem ( obwód uda w najszerszym miejscu + obwód uda nad kolanem).

Wszystkie informacje można znaleźć na stronie. 









 Podsumowanie

Opaski na uda Compressport to naprawdę bardzo udany produkt. Nie myliłem się że myśląc że kompresja na uda pomoże w regeneracji moich mięśni . Jest to produkt stworzony do długich wybiegań . POLECAM

Opaski do kupienia na stronie http://skarpetykompresyjne.pl/opaski-na-uda-compressport-forquad-p1016.html

Co piszę o swoim produkcie Producent

- COMPRESSPORT® jest dla każdego, jest idealny w każdej dziedzinie sportu ( Triathlon, Bieganie, Rower, Piłka Nożna, Fitness...). Twój zaufany partner podczas treningów, zawodów i regeneracji.
- Efektywniejszy wysiłek
Opaski COMPRESSPORT® wspomagają krążenie krwi od stóp do serca, dotleniając mięśnie i przyspieszając usuwanie toksyn. Opaski QUAD doskonale minimalizują wibracje i mikrourazy mięśni zmniejszając ryzyko kontuzji. Z COMPRESSPORT® wyżej podniesiesz poprzeczkę.
- COMPRESSPORT® redukuje ból mięśni.Wyjątkowa kompresja na udach ulży Twoim nogom podczas wysiłku. Zapomnisz o zmęczeniu i ciężkości nóg. Z każdym treningiem będziesz w lepszej formie.
- COMPRESSPORT® także po wysiłku wspomaga przepływ krwi przyspieszając regenerację. Z Compressport możesz trenować częściej i ciężej. Aby utrzymać czystość opasek COMPRESSPORT ®, przepłucz je i gotowe.
- Nałóż COMPRESSPORT® i regeneruj się szybciej!
- DETOKS
Badania potwierdzają usprawnione usuwanie kwasu mlekowego, nagromadzającego się podczas długotrwałego wysiłku.
- MNIEJSZE ZMĘCZENIE
Minimalizacja wibracji i mikrourazów mięśni pomaga chronić przed bólem i kontuzjami.
- REGENERACJA
Żadnego bólu po wysiłku! Noś opaski  po kąpieli (w domu, w biurze, w samolocie), a Twoja regeneracja ulegnie znacznemu przyspieszeniu.
- ULTRALEKKIE
Mokre czy suche opaski COMPRESSPORT® pozostają lekkie i wygodne (nie pochłaniają wody).
- ULTRA WYTRZYMAŁE
Przy standardowym użytkowaniu COMPRESSPORT® są nie do zdarcia!


2 komentarze:

  1. Witam serdecznie!
    Jakiś czas temu także biegałam. Co prawda były to biegi na ok. 6km, ale bardzo to lubiłam. Kilka miesięcy temu z powodów rodzinnych przestałam i teraz jakoś nie mogę do tego wrócić. Mógłbyś polecić mi jakiś sposób motywacji?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj przepraszam że odpisuję tak późno , ciężko tak zmotywować kogoś w jednym zdaniu ,ja osobiście uważam że sami dla siebie jesteśmy największą motywacją .
      Piszesz że już biegałaś i że bardzo to lubiłaś więc nie powinno być aż tak trudno spróbuj to nic nie kosztuje a możesz wiele zyskać :)
      Trzymam za Ciebie kciuki i wierzę że Ci się uda Pozdrawiam Marcin
      Zapraszam na mój fanfage i kontakt przez niego będzie łatwiej

      Usuń