profilki

wtorek, 3 marca 2015

Test skarpet kompresyjnych Compression Zone

Test skarpet kompresyjnych Compression Zone 


http://www.compressionzone.pl/



Pierwsze wrażenie
Po wyjęciu z opakowania, skarpety Compression Zone sprawiają dobre wrażenie. Są delikatne w dotyku, czuć jakość materiałów użytych do produkcji.

Zakładanie
Nie sprawia większej trudności  zakłada się dość łatwo i szybko, mi osobiście nie sprawia to żadnej trudności.
Dodatkowo na opakowaniu producent nadrukował  instrukcję zakładania skarpet. Dla osób które maja styczność ze skarpetami kompresyjnymi  pierwszy raz doskonała podpowiedź.

Po nałożeniu skarpet Compression Zone na nogi, leżą bardzo dobrze,skarpeta przylega do ciała równomiernie nie powodując uczucia ucisku nóg,są komfortowe .









Bieganie

W skarpetach Compression Zone biegałem w różnych warunkach i na różnych treningach .
Od biegów Crossowych ,szybkościowych po długie wybiegania.
 zapewniające zróżnicowaną siłę ucisku w różnych miejscach stopy i łydki, umożliwiają poprawienie krążenia i lepsze dotlenienie mięśni. Rezultatem tego jest zwiększenie osiągnięć sportowych w połączeniu z zdecydowanie szybszym odzyskiwaniem sprawności po wysiłku.


W trakcie biegu skarpety działają jak należy zapewniające zróżnicowaną siłę ucisku w różnych miejscach stopy i łydki, umożliwiają poprawienie krążenia i lepsze dotlenienie mięśni.oraz zdecydowanie szybsze odzyskiwanie sprawności po wysiłku.
Po żadnym treningu nie miałem ochoty ich zdejmować a tak miałem z poprzednimi opaskami na łydki ale tamten produkt był tylko do biegania a Compression Zone służą również do regeneracji.
Co również znalazło potwierdzenie po długim męczącym wybieganiu pozostawiłem je na nogach na ok 2 godzin i o dziwo na drugi dzień nie czułem bólu łydek a spodziewałem się dużych "zakwasów".
Skarpety nawet po długim wybieganiu skarpety nie wydzielają przykrego zapachu, co pozwala użyć ich do regeneracji.



Skarpet używam również do gry w piłkę nożną halową ,stabilizują mięśnie łydki ,
Sprawdzają się Rewelacyjnie






W Skarpetach zrobiłem juź kilkanaście treningów więc również kilkanaście prań,trwałości skarpet moim zdaniem na bardzo dobrym poziomie ,zachowują te same właściwości funkcjonalne i estetyce. Nie wyciągnęły się, nie zbiegły,nie straciły swoich właściwości.

Osobiście jestem bardzo zadowolony z używania skarpet kompresyjnych i mogę z czystym sumieniem polecić .


więcej informacji o firmie i ich produktach znajdziecie u mnie na blogu
http://marcinbiega.blogspot.com/2015/02/kompresyjne-podkolanowki-i-opaseki-na.html

jak również na

stronie http://www.compressionzone.pl/ oraz https://www.facebook.com/CompressionZone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz