profilki

poniedziałek, 13 lipca 2015

Kurs na Chełmską 2015



















Kurs na Chełmską 2015   10 km


Hej w sobotę 11.07.15r udałem się do Koszalina na bieg przełajowy na Górze Chełmskiej  Kurs na Chełmską w planie jedyna opcja pokonać 2 okrążenia czyli 10 km czyli zrobić coś czego nie udało
mi się dokonać w zeszłym roku
Po dojechaniu na miejsce i udaniu się do biura zawodów które było jak w zeszłym roku na szczycie samo wejście mogło posłużyć za rozgrzewkę . Trasa inna niż rok temu ale byłem pewny że organizator Michał Bieliński na pewno postarał się o niezły wycisk na trasie trzeba dodać że bieg jest organizowany bez żadnych opłat i w trakcie biegu można zdecydować ile się chce biec 5 km lub 10 km. Kurs na Chełmską Start o godz 12 a na starcie 374 biegaczy na dzień dobry podbieg ok 200 m później na rozluźnienie i oszukanie biegaczy zbieg dodam że zbiegi były tak strome że ciężko pędzić trasa wąska ,duży plus dla organizatorów że wszystkie korzenie były pomalowane.
Na 4500 m był taki podbieg że niektórzy prawie wchodzili na czworaka, ja również się tam musiałem wspinać się marszowo świadomość że będę tam jeszcze raz musiał wspinać nie napawała mnie optymizmem .Bieg udało się ukończyć na końcu oczywiście było zmęczenie ale również duma i mega radość z faktu pokonania 2 okrążeń
Organizacja super mimo problemów z wynikami zawody prowadził zawodowy spiker znany w biegowym świecie Roman Toboła .







Bieg na 5 km 236 osób ukończyło najlepszy rezultat 20:04
Bieg na 10 km 148 osób ukończyło najlepszy rezultat 38:20
Mój wynik open m 47 kat M 30  m 22 czas 51:43













1 komentarz: