profilki

środa, 1 października 2014

Treningowe podsumowanie Września

Hej wrzesień miał być najważniejszym miesiącem w mojej biegowej przygodzie 
No i był wyjątkowość wynika z tego że pobiegłem pierwszy raz w półmaratonie , i na tym kończy się wyjątkowość niestety błędy treningowe i dni niedyspozycji zdrowotnej spowodowały że start mi nie wyszedł chodzi mi tu o czas w jakim udało mi się pokonać ten dystans 1:46:52 
Na pewno udało mi się sprawdzić swój charakter,czemu ? ponieważ walka jaką stoczyłem ze swoją głową była naprawdę dużą wojną. Nakazywała mi zejść że to nie ma sensu że już tak nie pobiegnę takiego czasu jak chciałem że tyle osób schodzi ty też możesz 
Ale udało mi się zwyciężyć i dokończyć bieg o organizacji i samym biegu w innym poście możecie poczytać nie będę tu tego kopiował 



Treningi jak widać niżej no cóż mało ich ale kilka dni chorobowych nie pozwoliło na więcej 


16 dni treningowych 23h 40m  dystans 206 km 
11 biegów czas 14h 02m dystans 160 km 
 7 gier w piłkę  czas 9h 37m dystans 45,88 km 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz