profilki

poniedziałek, 13 czerwca 2016

Test Brubeck 3D Run PRO

Chciałbym się z wami podzielić swoją opinia o najnowszym produkcie marki Brubeck

Chodzi o koszulkę 3D Run PRO ,
Spodenki ½ RUNNING FORCE i Skarpetki Running Light




Co o swoim produkcie pisze producent "Kolekcja 3D Run PRO - czyli odpowiednia wentylacja ciała podczas wysokich temperatur. Sama jej nazwa nawiązuje do technologii, która opiera się na trójwymiarowej siatce o przestrzennej budowie. Dzięki temu została zwiększona powierzchnia odbioru wilgoci, co daje uczucie chłodzenia, poprawiając przy tym jakość i efekt treningu.

Konstrukcja 3D Run PRO zapewnia:
+ odpowiednią wentylację
+ efekt chłodzenia
+ swobodę ruchu +
większą powierzchnię odbioru wilgoci
+ właściwości antyalergiczne i bakteriostatyczne
+ chroni przed przegrzaniem
+ chroni przed otarciami "







Co myślałem przed pierwszym kontaktem z 3D Run PRO pewnie to samo co WY teraz a może nie ja pomyślałem bajer,bujda kolejna bajka ,ile ja już koszulek z chłodzeniem w nazwie miałem i żadna nie dawała tego co obiecywali producenci a ceny kosmiczne.
Dobrze dopasowana, można odnieść wrażenie że za mała szczególnie jak się nie używa dopasowanej bielizny ale nie czuje się w niej "ściśnięty".Materiał jest inny jakby szorstki jednak przyjemny dla skóry w trakcie treningu nie powoduje podrażnień ,przy pracy ramionami nie powoduje otarć pod pachami pomimo,że obawiałem się tego obawiałem , nie przesuwa się po ciele.
Wiem wiem takie ble ble ble dużo koszulek nie powoduje otarć i dobrze leży tak więc
Przechodzę do sedna sprawy a mianowicie trening biegowy w ciepły dzień

Temperatura w cieniu ok 24 podmuchy wiatru
Ubrany w zestaw Brubeck lecę na pierwszy test nastawienie raczej negatywne,spodziewałem się kolejnego chwytu marketingowego 3D Run PRO jak widać po nazwie.
Pierwsze 2 kilometry spokojne żadnych odczuć ,postanowiłem wcisnąć gaz żeby jakieś efekty zobaczyć lub nie kolejne 2 na zwiększonym tętnie i pot na twarzy a plecy korpus suchy tak czułem ,lecę dalej z głowy już dosyć mocno kapało a korpus nadal suchy, w trakcie spotkałem kolegę i zatrzymałem się na kilka zdań jak pisałem na początku wiaterek czasem dmuchnął chłodnym powietrzem i w swoich dotychczasowych koszulkach w trakcie postoju odczuwałem nieprzyjemny chłód wynikało to z faktu mokrych pleców , a teraz nic plecy suche a wiatr przyjemnie rozchodził się po ciele dając poczucie ulgi w tym momencie w głowie pojawiło się wielkie WOW z czego ONI ją zrobili.
Oczywiście zrobiłem w niej jeszcze kilka treningów w słoneczne dni i nawet przy wyższych temperaturach i za każdym razem miałem identyczne odczucia koszulka ma świetną  wentylację dzięki czemu chroni ciało przed przegrzaniem a nawet niewielkie podmuchy wiatru,niosą ulgę.
To nie jest tak że koszulka jest sucha bo jak dotykałem ją od zewnątrz na plecach to jest mokra jednak technologia w której jest wykonana powoduje że to zewnętrzna warstwa jest mokra a warstwa stykowa z ciałem sucha ,wiem wiem niewiarygodne ale prawdziwe.
Dodatkową zaletą koszulki 3D Run PRO  są właściwości  bakteriostatyczne czyli mówiąc prościej nie śmierdzimy po treningu .


Ostatnio spędzam czas również na siłowni więc i tam zagościła  3D Run PRO i tutaj również sprawdziła się dobrze oddychająca przylega do ciała dzięki czemu nie zahaczymy o jakieś elementy wystające typu gryfy itp .

Skład: 60% polipropylen 40% poliamid



Spodenki ½ RUNNING FORCE
Pierwsze wrażenia po założeniu za małe? czy może kompresyjne ? jednak jak się okazało później nie są kompresyjne pomimo obaw że będą za bardzo uciskać poleciałem w nich na 10 km jak się okazało już po pierwszych krokach nie odczuwa się "ciasnoty" i tak przez cały trening oczywiście nie zostawia również żadnych odciśniętych śladów. Spodenki fajnie oddychają dzięki czemu ciało pod nimi nie poci się nawet w upalne dni.
Na spodenkach umieszczono elementy odblaskowe,które polepszą bezpieczeństwo, a z tyłu spodenek znajduje się dość duża kieszonka na zamek.


Skarpety Running Light
Pierwsze co możemy zauważyć i poczuć po założeniu skarpet , że jakieś takie "grube i mięciusie" zawdzięczamy to wewnętrznemu wykończeniu Frotte w okolicy palców i na pięcie.Skarpety nie przesuwają się na boki, dobrze odprowadzają wilgoć na zewnątrz a po treningu nasze stopy nie będą brzydko pachnieć
Pomimo kilku treningów nie zauważyłem żadnych oznak zużycia szczególną uwagę zwróciłem na okolicę pięty gdzie często w innych skarpetach używanych przeze mnie dochodzi do przetarć.


Podsumowując Brubeck zrobił innowacyjna koszulkę o wyjątkowych właściwościach ,uzupełniając ją o bardzo dobre spodenki i skarpety a do tego w niewygórowanej cenie z czystym sumieniem mogę POLECIĆ


2 komentarze:

  1. Chyba znam to uczucie uciskaniem :D dobra recenzja,fajnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się sprawdzają! To najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń