profilki

czwartek, 2 lipca 2015

Treningowe podsumowanie Czerwca i maja

Treningowe podsumowanie Czerwca i maja

Hej Maj był dość kiepskim miesiącem jeżeli chodzi o moje bieganie.
Miało to swoje 2 powody 1 to "opłakiwanie" wewnętrznej porażki chodzi o start w Maratonie
2 oszczędzanie nogi żeby mogła do końca wydobrzeć.
I tak maj mogę podsumować
17 dni treningowych 18 treningów 16 h  58 m  dystans 198 km
ilość spalonych kalorii 21300






Zaliczyłem start w XIII Międzynarodowy Bieg Wenedów  udało się nabiegać open 116 kat M-3 43   czas 00:45:38


Czerwiec to miesiąc w którym postanowiłem zmienić coś w swoim bieganiu i zacząłem od połowy miesiąca wdrażać plan w życie .
Pewnie zastanawiacie się co to za zmiany ? już wyjaśniam chodzi o zmianę planu treningowego i od teraz trenuję metodą Danielsa .
W czerwcu zaliczyłem również 2 starty
II Dychy nad Regą w Świdwinie mój rezultat miejsce open 61 M30-39 31/79    (10 km )
XXIII Bieg Papieski 15km Karlino ukończyłem 92  kat 28  czas 01:08:20          (15 km )













18 dni treningowe 18 treningów 18 h  19 m  dystans 218 km
ilość spalonych kalorii 23000

10 komentarzy:

  1. Raz lepiej, a raz gorzej, jak to w życiu. Dystans miesięczny i tak spory - ja przeważnie biegam około 130km miesięcznie, no ale ja biegam tylko półmaratony i dziesiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lepiej wybiegać trochę mniej kilometrów, niż za dużo ;)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW gratulacje! Ja biegam od 15 lat i nigdy nie stosowałam metody, właściwie nie mam nawet planu treningowego :D POZDRAWIAM z Koszalina!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię mieć plan to taki "bat" Również pozdrawiam z Białogardu

      Usuń
  4. Czy liczba spalonych kalorii przełożyła się na spadek wagi?:) ostatnio wracam do formu to waga tak mi leci w dół że miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mateusz u mnie waga stoi od początku taka sama ani kilo w dół .

      Usuń